راهنما

در باشگاه مشتریان تجارت یک نظام امتیاز دهی متناسب با میزان تعامل مشتریان وجود دارد.مشتریان عضو باشگاه با بهره مندی از امتیاز میانگین ماهیانه انواع حسابهای خود نزد بانک تجارت واستفاده از خدمات الکترونیک از درگاههای غیرحضوری بانک نسبت به جمع آوری امتیاز اقدام و ازمزایای آن بهره مند می شوند. در نهایت با دستیابی به سقف های مشخصی از امتیاز و کسب رده امتیازی ،ارزش های مادی و غیر مادی فراهم شده توسط بانک را به عنوان پاداش دریافت خواهند نمود.
عناوین رده های امتیازی : برنز – نقره ای – طلایی – پلاتینیوم – الماس می باشند و هررده دارای سه زیرگروه یک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره می باشد.

عضویت

عضویت افراد حقیقی در باشگاه مشتریان تجارت از سه طریق انجام می پذیرد :
  • اخذ user name و password از طریق کلیه شعب تجارت
  • از طریق ماژول تعبیه شده در اینترنت بانک تجارت ( دارندگان اینترنت بانک ازطریق لینکی که در بانکداری اینترنتی فراهم گردیده به فرم عضویت باشگاه ارجاع داده می شوند )
  • ازطریق ورود کاربر به سایت باشگاه مشتریان تجارت
بدیهی است پس از فرآیند عضویت باید سایر فیلدهای پروفایل تکمیل گردند .

پشتیبانی

درقسمت پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتری صورت می پذیرد .مدیریت ارتباط با مشتری سنگ بنای سامانه باشگاه مشتریان تجارت است دراین بخش هرآنچه که اعضا در تعامل بابانک به آن نیاز دارد فراهم شده مانند رسیدگی و رهگیری شکایات ، انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات اعضاء

پروفایل

پروفایل بخشی از سامانه باشگاه مشتریان می باشد که اطلاعات اعضاء را در بر میگیرد . دراین بخش مدیریت اطلاعات شخصی عضو صورت می گیرد که توسط مشتری قابل اصلاح وتعیین دسترسی می باشد. جهت بهره مندی از امتیازات باشگاه مشتریان، کاربران می توانند کلیه حساب های بانک تجارت خود را در قسمت "افزودن حساب" اضافه نمایند.

عملکرد من

در راستای تحقق اصل مشتری مداری و به منظور اطلاع رسانی از وضعیت امتیازات جمع آوری شده و پاداشهای استفاده شده درقسمت عملکرد من مشروح خدمات به تفکیک قابل مشاهده می باشد .
موضوع امتیاز مصرف شده امتیاز کسب شده
میانگین ماهانه حسابها   *
خدمات بانکی غیرحضوری   *
سایر شاخص ها   *
تسهیلات و تخفیفات کارمزدی *  
پاداش های نقدی *  
سایر بسته های پاداشی *  
جمع امتیاز * *

سایر شاخص ها نوع فعالیت امتیاز
عضویت در باشگاه جدید 10
مشتری تجارت - امتیاز میانگین 6 ماهه گذشته + 10
لاگین ماهانه 10 بار در ماه 1
تکمیل فیلدهای پروفایل فیلدهای مهم 30
دعوت از دوستان پس از عضویت 20
مؤلفه ها  وضرایب امتیازدهی در باشگاه مشتریان
مؤلفه های امتیاز دهی تعداد مبلغ تعداد کارت
حساب جاری - 2/000/000 ریال میانگین ماهانه 20
حساب قرض الحسنه - 18/000/000 ریال میانگین ماهانه 20
حساب کوتاه مدت - 12/000/000 ریال میانگین ماهانه 20
پرداخت قبوض 1 - 1
خرید شارژ - هر 100/000 ریال 1
انتقال وجه شتابی 1 - 4

هر بیست کارت معادل یک امتیاز می باشد

جشنواره ها

به منظور تشویق اعضاء باشگاه ، خصوصا اعضایی که در بخش زیر باشگاههای بازارهای هدف قرار می گیرند بانک اقدام به برگزاری جشنواره های متنوع می نماید ، هدف از برگزاری جشنواره ها افزایش تعاملات اعضا با بانک می باشد . بطور مثال جشنواره ویژه پزشکان یا وکلا ویا جشنواره همکاران بانک تجارت و .... امتیاز متعلقه و جوایز در جشنواره ها با شاخص های تعیین شده درهرجشنواره محاسبه می شود . این امتیاز از امتیاز کلی شخص در باشگاه مجزا می باشد و اعضاء به انتخاب خود می توانند درجشنواره های عمومی و یا اختصاصی زیر باشگاه خود شرکت نمایند . اختصاص پاداش در جشنواره ها از طریق قرعه کشی و یا پاداش بدون قرعه کشی در دسته های عملکردی مختلف ودر مقاطع مختلف سال انجام می گیرد . پس از انتخاب جشنواره فعال و ثبت نام درجشنواره مد نظر راهنمای جشنواره و تاریخچه امتیازات درقسمت جشنواره های من قابل مشاهده می باشد .

بسته های پاداشی

دراین بخش از سامانه اعتبار دهی به امتیازات مشتریان محقق می گردد . روشهای تشویقی در باشگاه مشتریان تجارت جهت تحقق وفاداری اعضاء هم بصورت مادی و هم ارزش های غیرمادی قابل ارائه می باشد. بسته های مادی مبتنی بر امتیازات کسب شده توسط عضو می باشد و در روشهای غیر مادی بانک در محیطی دوستانه و صمیمی به نیازهای مشتریان پاسخ داده و ارزش افزوده قابل توجهی به آنها اعطا می کند .

باشگاههای متعامل

باشگاه مشتریان تجارت بوسیله ایجاد تعامل دو جانبه یا چند جانبه با سازمانها و شرکت های دارای باشگاه مشتریان برای اعضای باشگاه خود ارزش افزوده خلق می نماید .

زیر باشگاهها

افرادی که درگروههای خاص مشتریان بازارهای هدف عضویت دارند در قالب زیر باشگاهها به عضویت باشگاه مشتریان درخواهند آمد مانند وکلا ، پزشکان ، دانشجویان و.... این اعضاء متناسب با ارزش و تعاملی که با بانک دارند از امتیازات ویژه ای در کنار سایر امتیازات برخوردار می گردند .

دعوت از دوستان

دراین قسمت اعضا می توانند سایر مشتریان و دوستان خود در بانک تجارت را با ارسال لینک دعوتنامه به عضویت در باشگاه دعوت نمایند و پس از تائید و عضویت عضو جدید از امتیاز آن بهره مند شوند .

رمز عبور

در انتخاب و نگهداری رمز عبور خود دقت کافی را داشته باشید. رمز عبور شما در سامانه باشگاه مشتریان، باید ترکیبی از حروف و اعداد با حداقل طول 6 و حداکثرطول 20 کاراکتر باشد.