پرسشهای متداول

چرا نمی توانم عضو شوم؟

روال ثبت نام در باشگاه مشتریان شامل چهار مرحله است
  • مرحله اول : ورود کد ملی و کد امنیتی
  • مرحله دوم : ورود اطلاعات اولیه شامل نام و نام خانوادگی و تلفن همراه و آدرس ایمیل
  • سپس : انتقال به صفحه Pg جهت احراز هویت کاربر (این مرحله هیچ هزینه ای برای کاربر ندارد)
  • مرحله سوم : بازگشت از صفحه مربوطه و در صورت تصدیق اطلاعات، تعیین رمز باشگاه
  • مرحله آخر تأیید شماره تلفن همراه در باشگاه مشتریان
در صورتی که در هر مرحله اطلاعات اشتباه را وارد کنید(مثلأ اطلاعات کارت را اشتباه وارد نمایید) خطایی متناسب با همان مرحله به شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که هم چنان مشکل شما برطرف نشد با ما تماس بگیرید.

چرا باید رمز دوم خود را در مراحل ثبت نام وارد کنم؟

این مرحله صرفاً جهت احراز هویت کاربر در بستر وب طراحی شده و هیچ گونه هزینه ای برای کاربر نخواهد داشت. دقت به نکات زیر الزامی است
الف) دقت فرمایید که آدرس صفحه انتقالی به شکل زیر باشد:
https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/cardHolderAuthentication
ب) در مراحل ثبت نام از دکمه back مرورگر استفاده نفرمایید

زیر باشگاه چیست؟

زیر باشگاه ها به زبان ساده مجموعه ای از کاربران هستند که در زمینه شغلی و یا اجتماعی خاص باهم مشترک هستند. باشگاه مشتریان بانک تجارت در جهت رفاه حال مشتریان بانک و با فراخور فعالیت های شغلی و اجتماعی آنها مبادرت به معرفی و عضویت آنها در زیر باشگاه مربوطه می نماید و در ادامه با رایزنی مستقیم با برخی صاحبان کالاها و کسب‌ و ‌کار، تأمین کنندگان خدمات رفاهی، باشگاه های ورزشی و... این خدمات را با شرایط بسیار مناسب در اختیار اعضاء زیر باشگاه ها قرار می دهد.

چگونه می توان در زیر باشگاه عضو شد؟

این فرایند توسط کاربر انجام نمی گیرد بلکه با رایزنی مدیران مؤسسات، سازمان و یا نهادها با باشگاه مشتریان و معرفی لیستی از پرسنل امکان پذیر می باشد.

چگونه در جشنواره ثبت نام کنم و امتیاز بگیرم؟

در قسمت جشنواره ها شما می توانید تمامی جشنواره های معرفی شده را ببینید. اما برای مشاهده جشنواره هایی که مجاز به ثبت نام در آنها هستید می بایست به قسمت پروفایل - جشنواره های فعال مراجعه کنید و با کلیک بر روی آیکون    و قبول شرایط عضویت در جشنواره ثبت نام کنید. شرایط کسب امتیاز در هر جشنواره را در قسمت راهنمای همان جشنواره(کلیک بر روی آیکون   ) مشاهده فرمایید.

چرا نمی توانم در برخی جشنواره ها ثبت نام کنم؟

در باشگاه مشتریان بانک تجارت دو نوع جشنواره وجود دارد: "جشنواره های عمومی" که تمامی کاربران بدون محدودیت می توانند در آن شرکت کنند و "جشنواره های خصوصی" که مخصوص زیر باشگاه ها هستند و توسط تامین کننده ها به باشگاه مشتریان معرفی می شوند

رمز عبور خود را فراموش کرده ام و ایمیل و شماره تلفن همراهم را نیز تأیید نکرده ام!

شما به راحتی می توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک تجارت و با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر نسبت به صدور مجدد رمز خود اقدام فرمایید.

آیا نیاز است برای تمام حساب ها رمز عبور بگیرم؟

خیر! در قسمت پروفایل - افزودن حساب می توانید هر تعداد حساب خود را به باشگاه مشتریان اضافه نمایید

تفاوت امتیاز باشگاه و امتیاز جشنواره در چیست؟

امتیازات جشنواره ها در دوران فعالیت جشنواره محاسبه شده ومحدود به همان جشنواره است. این امتیازات پس از قرعه کشی و اهدای جوایز از بین خواهد رفت ولی امتیازات باشگاه در حساب کاربری باقی مانده و باعث تغییرات نشان امتیازی خواهد شد .