بازدید جناب آقای کی‌لانی نایب رییس محترم هیات مدیره بانک تجارت از باشگاه مشتریان

جناب آقای کی‌لانی، نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت در جریان بازدید از محل جدید باشگاه مشتریان بانک تجارت، درباره فعالیت های باشگاه با عضو هیئت مدیره شرکت چابک تجارت آسیا، سرکار خانم احمدی گفتگو کردند.


1399/04/23
در جریان بازدید نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت جناب آقای کی‌لانی از محل جدید باشگاه مشتریان بانک تجارت، ایشان طی نشستی با عضو هیئت مدیره شرکت، سرکار خانم احمدی به گفتگو پرداختند.
جناب آقای کی‌لانی خاطر نشان شدند از آنجائیکه باشگاه مشتریان به عنوان بخشی مستقل اما تحت نظارت بانک در جهت وفادارسازی مشتریان فعالیت می نماید، لذا لازم است که تمامی برنامه ها، سیاست ها و اهداف آن منطبق با برنامه ها و استراتژی های کلان بانک باشد. همچنین ایشان یادآور شدند که هدف باشگاه، نگهداشت، فعال کردن مشتريان رویگردان و افزايش وفاداری به وسيله برقراری ارتباط با آنهاست و لذا می باید به شيوه‌هاي منعطف و قابل برنامه‌ريزي، به مشتريان وفادار در سطوح متفاوت، خدمات شايسته‌اي ارايه نماید.  درعین‌حال، باشگاه‌ می بايد به‌صورت هدفمند مورد طراحی و اجرا قرار گیرد و برنامه‌هاي منظم و پيوسته‌اي براي آن تعريف شود.
 
سرکار خانم احمدی نیز ضمن تشکر و تایید سخنان جناب کی‌لانی افزودند که باشگاه مشتريان، از جمله ابزارهای جامع استراتژیک و زيرساختی مناسب براي افزايش تعامل بين بانک و مشتريان و حفظ آنها می باشد. ایشان همچنین با اشاره به هدف باشگاه مشتریان بانک تجارت در جلب رضایت مشتری خاطر نشان شدند که باشگاه با تقویت بخش CRM و همچنین ایجاد خدمات ارزش افزوده از طریق برگزاری جشنواره ها، مسابقات و برنامه های متنوع و همینطور تقویت شبکه تخفیف چابن، نقش مهمی در پرستاری از مشتریان و همچنین ایجاد حس رضایتمندی و وفاداری به بانک دارد.




#   
فهرست اخبار

باشگاه مشتریان تجارت، باشگاهی به وسعت خانواده بزرگ تجارت